Torsdag

Nu har jag precis gjort stan i en timma. Jag shoppade dock inte alls särskilt mycket utan bara väldigt nödvändiga saker så att jag inte fryser ihjäl i vinter.
Jag köpte mig ett par söta tofflor, så nu har jag två stycken mycket varma och mysiga.
Jag kom även på mig själv att jag inte hade några vantar längre eftersom att alla har försvunnit spårlöst både denna vinter och förra vintern. Så jag köpte två par stickade idag på Åhlens. Ett par vita och ett par svarta!
Jag var väldigt nära att köpa mig en mössa också som matchade mina vita vantar men då kom jag på att Johannes räknade alla mina mössor förra vintern och de visade sig att jag ju faktiskt hade hela 15 stycken så nej, någon mer mössa behöver jag rakt inte.
Förutom detta så köpte jag mig över nya knivar så att jag slipper noppa mina ögonbryn och istället skära bort håren.
Jag har haft dessa knivar från cubus sedan 2009 och har köpt nya var tredje månad ungefär då man får 3 knivar i varje paaket. De kan ju vara bland de bästa jag köpt! Dom funkar fantastiskt bra och de går så sjut mycket snabbare att få fina ögonbryn också slipper man smärtan.
Klockrent rent ut sagt!
De var allt för idag, jag ska gå på stan med mamma, Linda och Therese imorgon också så då lär jag väl hitta något mer. Men jag ska försöka att inte köpa så mycket denna månad eftersom att vi åker utomlands den 7e.
Johannes far iväg och jobbar så då ska jag lyxa till det med kött, majskolvar, någon god sås, sallad och pommes!
Det godaste..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0