Torsdag

Hejhej!
Igår hade jag fullt upp som ni såg, absolut inte som idag. Idag har jag varit hemma hela dagen lång, sovit ut länge och bara tagit det lugnt.
Jag vaknade dock med träningsvärk och huvudvärk imorse. Inte så värst skönt kan jag tala om. Men då vet man att träningen har gett någonting iallafall och det är ju viktigt. Annars är det ju liksom ingen idé!
Jag ska börja åka på jobbet på 30 min och sedan jobba mellan 16-23 ungefär sedan ska jag och Johannes träna efter det.:)
Jag kom på att vi ju bara jobbar i en vecka till ungefär och sen har jag jullov i 3 veckor och då åker vi utomlands. Så jäkla skööönt!! Behöver jag säga att jag längtar?
Nu ska jag äta tre mackor med julskinka och dricka te sedan ska jag allt bege mig efter de.
Ha det bra!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0