12/6

Hejhej!
Tänkte väl bara logga in och säga godmorgon till alla er vakna där ute.
Själv har jag sovit oerhört dåligt inatt och vaknade nu, endast tre timmar senare än jag lagt mig. Så kan de gå!
Tänkte iallafall börja med städningen redan nu, lite tyst sådär för mig själv också springa ner till källaren och hämta flyttlådor så jag har någonstans att sätta allt som ska ner från väggar osv idag.
Jag brukar vanligtvis inte vara vaken ens i närheten av den här tiden kan jag tala om för er så jag känner mig aningen seg i skallen men jag får väl ta mig en liten powernap senare idag när jag har tid över och sen ta en tidig kväll ikväll!
Johannes sover som en stock iallafall, skönt för han.
Nu ska jag börja hade jag tänkt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0