5/6

Mest trött i världen just nu och det har jag ingen riktig förklaring till heller.
Har sovit hur mycket som helst inatt och har till och med vilat en halvtimme nu under dagen men är ändå så otroligt trött!
Kan kanske ha någonting med min förkylning att göra? Annars vet jag då inte.
Nu ska jag iallafall snart äta palt till lunch/middag och sen fara iväg på jobb mellan 16-24!
Ett rätt så kort pass idag med andra ord.
Vi har förövrigt fortfarande världens kissväder ute. Det kommer nog att hålla i sig hela veckan vad jag har hört? Någon som har hört annat? Äh, vem bryr sig. Lite dåligt väder har ju ingen dött av!
Nu ska jag laga palt till middag och sen börja göra mig iordning för jobb!
Ha det fint.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0