Fredag

Nu är det hela tre dagar sedan jag skrev sist så jag kände liksom att det var på tiden nu!
Under veckan som varit så har jag inte gjort sådär särskilt mycket egentligen. Funderat endel, jobbat endel och umgåtts med vänner endel.
Nu är det Fredag och jag har under veckan som varit även fått min första bot för fortkörning vilket kostade mig 2000 kronor. Känns ju dädär lagomt surt såhär i början av sommaren och allt!
Nåväl, vad lärde vi oss av de då? Håll hastigheten!
Tur som är så får jag ju in skatteåterbäringen på 4000 kronor så jag ska nog överleva detta trotsallt.
På tal om 8e Juni så är det idag också hela två år sedan jag tog studenten och jag hinner knappt med.. Härregu vad tiden går fort!
Nu sitter jag här och äter palt istället till lunch och laddar upp mig för jobb mellan 16-24! Skööönt.
Bjuder på några bilder från senast.


Lovis 4 år!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0