Fredag

Hejhej!
Här sitter jag och skriver ett nattinlägg samtidigt som jag väntar på att en film ska laddas hem så jag har någonting att varva ner och somna till.
Jag har nämligen jobbat mellan 15-02.30 och var inte hemma förens kl 3.00 alltså 12 timmar senare! Känner efter detta pass att jag inte bara skulle kunna somna sådär för vi har verkligen haft det fullt upp och stressigt hela dagen/kvällen/natten lång. Men snabbt har detta pass minst sagt gått och det har faktiskt gått jätte bra för oss alla kan jag känna. Nöjd känner jag mig!
Imorgon ska jag iväg och jobba igen från kl 15 och då får vi ju se när jag kommer hem igen. Lär väl inte bli riktigt lika mycket som det varit idag så tror inte att det blir lika sent men till 24 kan jag väl tänka mig iallafall!
Sen blir det hem och sova också är jag ledig till på Tisdag när jag ska jobba igen och då kliver jag på sommarschemat! KUL!!
Nu är filmen färdig så jag ska minsann kolla på den nu.
Sov gott!♥


Några bilder från senast!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0