Tisdag

Hejhej!
Sitter nu här i soffan i huset, helt slut men ack så nöjd.
Vi har nämligen städat ur lägenheten nyss för allra sista gången och det känns så otroligt skönt att äntligen få adressändra och inte återvända dit igen och måsta städa.
Känns så skönt att slippa alla dessa trappor, den hemska sega hissen och att måsta boka tvättid en vecka innan man känner för att kläderna behöver tvättas. Ja, vad ska jag säga. Känner mig helt enkelt totalnöjd över att få bo i hus igen. Saknar dock att ha djur.. Men vad gör man när ens sambo är allergisk liksom!
Nu åter till något helt annat!
Igår så spenderade jag min kväll tillsammans med Bella och Malin och det var ju väldans trevligt måsta jag ju säga och fint väder fick vi ju oss på kvällen så vi satte oss helt enkelt ute på Bellas balkong och mös på.
Denna kväll ska jag spendera min tid på att göra absolut ingenting i soffan framför en film och godis. Känns så otroligt skönt så de finns inte. Och att jag, med tanken att jag skulle jobba imorgon faktiskt kom på att att det ju är Onsdag och får vara ledig till på Torsdag ska minsann hjälpa till här i huset och bara njuta över att vara ledig ytterligare en dag.
Johannes har ju faktiskt kommit en bit med sovrummet nu också och imorgon när jag hjälper till ´så går det ju såklart fortare eftersom att vi då kommer att vara två.
Nu ska jag sluta sitta hära och kolla film istället. Har ju heller inte så värst mycket att prata om för jag har ju inte gjort så mycket annat än städat de senaste dagarna, resten  har jag ju redan skrivit om.
Ha en fin kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0