12/3

Har precis kommit hem efter att ha varit ute och ränt lite överallt här i stan.
Jag började med att jag gick förbi försäkringskassan och lämnade in ett papper så jag får lite pengar i slutet av denna månad och sen gick jag vidare till Matilda där vi drack kaffe och pratade om allt möjligt som hänt på sistone.
Där stannade jag ett ganska bra tag ändå innan jag gick vidare. Det var ju egentligen tänkt att jag skulle gå hem direkt men eftersom att hon bor rätt nära min farfar så stannade jag även till där för ett besök i omkring en timme. När jag kom dit så blev jag ganska direkt bjuden på middag som bestod av hamburgare och därefter fick jag mig kaffe igen för andra gången idag. Gottgott!
Nu är jag som sagt hemma igen och ska nu kolla lite 90210 hade jag tänkt och bara ta det lugnt resten av kvällen. Det kan ju vara skönt!
Ha en fortsatt bra Måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0