21/3

Idag blev det kött och pommes till middag, det var gott och vi är nöjda. Nu känner jag mig sådär allmänt trött och helt sömnigt, ni vet som man brukar bli ibland efter att man ätit en måltid mat.
Det jobbigaste är nog egentligen att tvinga hålla sig vaken i omkring 4 timmar till innan man får gå och lägga sig så man inte vaknar före tuppen imorgon.
Jag ska därför försöka underhålla mig själv så mycket som möjligt med några avsnitt 90210 samt se big brother klockan 22 när det börjar.
Har förstås haft funderingar på att ta en till promenad lite senare men jag vet inte riktigt. Jag och Bea har ju faktiskt redan varit på en långpromenad idag!
Just nu sitter jag och ritar i draw something. Det är roligt men jag ritar fult kan jag lova! Jag är ju som tur var inte ensamen om att rita fult har jag märkt så det gör ingenting, det är kul ändå!
Förutom allt detta jag har skrivit om nu så kommer det även förbi en man som ska kolla på vårat matbord som vi ska sälja. Hoppas att han köper det så vi blir av med det någon gång. Hade ju inte suttit fel!

lilla-le!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0