Bra kväll igår!

Hej allihopa!
Jag har haft två jätte bra dagar nu och jaa, hela helgen har helt enkelt varit bra.
Jag kom hem vid 20-tiden idag efter att ha varit i Ume hos Jessica och Markus och kul har vi verkligen haft!!
Igår så klämde jag även in en arbetsintervju på Järnspisen som resulterade i att jag ska få börja jobba på Fredag. Så himla roligt alltså! Nu har jag något att se fram emot hela veckan!:)
Igårkväll så festade vi ju förfullt i Umeå, det kom mer folk till Jessica och Markus än vad vi trodde att det skulle göra och det var så otroligt roligt och idag så vaknade jag upp och inte var det minsta bakis och på ett gott humör. Ja det blir helt klart en minnesvärd kväll dedär!
Nu sitter jag hemma i lägenheten igen och kollar på big brother. Jag har hämtat hem mat från Sunes som jag precis har ätit. Sååå gott en dag som denna!
Idag ska jag bara mysa framför tvn resten av kvällen och imorgon ska jag försöka stiga upp så tidigt som möjligt och ska med andra ord försöka lägga mig i rätt tid ikväll!
Nu ska jag fortsätta att kolla på big brother, det är lite svårt att skriva och kolla på tv samtidigt som ni kanske förstår.
Det finns såklart bilder från i helgen, men dom kommer in senare!
Ha det bra. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0