LYCKLIG!

Hej allihopa!
Nu har Johannes åkt iväg, det gjorde han redan vid halv 12 imorse faktiskt och jag har ändå sedan dess städat här i lägenheten.
Jag har nu hunnit dammtorka på de mesta ställena, dammsugit, skurat, diskat en diskmaskin, plockat ihop och nu så är snart dom två första tvättmaskinerna klara också.
Det luktar så gott och är så fint här inne nu så snart ska jag gå ner till tvättstugan och även gå ut till sophuset och slänga en påse sopor som jag samlat ihop.
Denna dag är fullt planerad redan för nu kommer jag ju att fortsätta tvätta fram till 17.30 ungefär och sen åker jag iväg till Svensbyn och äter middag, tar med mig Linda tillbaka till stan efter det och sen kommer även Nastja hit och umgås med oss, vi hade tänkt dricka nån öl och sådär. Klockan 20 ungefär så kommer det ett par hit som ska hämta vårat matbord så vi äntligen blir av med det för det tar ju sån plats och är bara ivägen här i lägenheten när vi har ett nytt bord.
Alltså kommer jag att vara igång från halv 12 imorse fram till 20 ikväll innan jag kan ta det lugnt och slappna av.
Denna dag känns iallafall jätte bra och jag är bara nöjd att få saker gjort.
DESSUTOM, denna dags höjdpunkt måste nog vara att dom ringde för en timme sedan ungefär från Konsum Munksund och vill att jag ska komma på arbetsintervju på Tisdag till veckan. Känns så jääääkla bra!!
Jag är så lycklig just nu när allting verkligen går sååå bra!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0