Onsdag natt!

Hej å hå!
Nu var jag tillbaka igen efter 9 timmars arbete och en halvtimmes sänghäng för att vila upp fossingarna.
Det blev ett 3 timmars längre arbetspass idag än vad jag trodde att de skulle vara men inte tackar jag nej till de inte.
Jag slutade alltså klockan 1 idag och är nu rätt så trött och ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt så de är bara att hoppas på att Johannes känner samma så jag får sällskap här i sängen.
Imorgon är jag ledig däremot och hoppas då på fint väder så jag kan ta mig en långpromenad och njuta av vädret. Jag ser ju helst att de är lika fint väder som idag men de är inget krav dock!
Nu ska jag avrunda och slå på ett film!
godnatt och sovgott.♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0