Tisdag

Hej allihopa!
Hade en jätte bra kväll tillsammans med Bella igår, även om vi mest satt och kollade tv och sedan spelade tv-spel. För mig så gick det lika dåligt som vanligt.. Äsch! Det gäller att lära sig hantera ratten rätt bara.
Idag är det Tisdag och jag har bestämt mig för att vi ska äta palt och fläsk till middag. Det är ju verkligen enkelt men ack så gott!
Men innan middagen som ju inte är förens om någon timme så ska jag och Bella gå ut på en långpromenad tillsammans. Hur härligt som helst!
I övrigt så händer det väl inte så mycket annat idag tror jag.. Bigbrother ikväll och enbart slappa framför tvn skulle jag väl tro, sen så hade jag världens längtan efter dillchips igår så det kanske blir att unna sig en påse ikväll. Det som är synd är ju att promenaden inte ger så mycket då, men eftersom att jag typ aldrig äter chips och godis längre så får jag faktiskt- ibland iallafall.
Nu ska jag ta på mig nå kläder som funkar för en långpromenad ute i 3 plusgrader men skugga.
Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0