Torsdag

Hej hej!
Jag vaknade just efter klockan 9 idag och somnade halv 1 igår. Tala om perfekt!
Däremot så kände jag att jag idag vaknade upp till världens kissväder, regnigt och jävligt. Det känns ju inte sådär jätte roligt va!
Men jag hoppas att det blir bättre in mot dagen så jag kan gå ut och gå, eller det kan jag ju egentligen iallafall men det är ju helt klart skönare att vara ute när solen skiner och det inte regnar.
Johannes ligger och sover som en stock. Han gick och la sig väldans mycket senare än jag igår kan jag säga så han lär nog sova i nån timme till tror jag bestämt.
Nu ska jag hoppa i duschen och sen äta frukost!
Ha det gött♥

Johannes muffins som han bakade förra veckan. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0