Torsdag

Vaknade av att det knackade på dörren vid 13 och steg då upp för idag. Jag gick och la mig väldigt sent igår och sen så somnade jag inte förens vid 6 imorse. Tärt nå jävulskt rent ut sagt!
Idag har jag absolut inte gjort någonting. Jag har rätt så ont i foten från när jag har sprungit runt på jobbet så den behöver minst sagt vila litegrann inför imorgon och på Lördag när jag ska jobba igen.
I helgen blir det nyktert för min del eftersom att jag jobbar två dagars och jag känner verkligen att det hade varit skönt att vara nykter nu också såklart. När man jobbar Fredag-Lördag så hinner man ändå inte riktigt käna att det är helg förutom att tusentals folk skriver citatet "fest eller skål" i sin logg på facebook. Men eftersom att jag ska jobba mellan 17-02 både Fredag och Lördag så hinner jag ju inte direkt märka av de heller!
Jag känner mig rätt så trött nu faktiskt, jag funderar på att köpa hem ben & jerrys och bara ligga i sängen och kolla 90210 och slappa fram till att Johannes kommer hem kl 22 och vi ska se big brother.
Det lät både gott och väldigt skönt och eftersom att ingen vill bjuda mig på fika idag som jag frågat efter på facebook så får jag väl helt enkelt ta saken i egna händer. Så får de bli!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0