Torsdag.

Denna dag har än så länge varit bra!
Jag steg upp vid 11-tiden och sen kom Linda hit vid halv 1. Vi åt då lunch här hemma i lägenheten och gick sedan ut på stan. Jag skulle egentligen inte ha gjort det alltså för nu har jag ju hittat en massa kläder som jag verkligen vill ha! Dessa kläder är på rea och kommer säkert inte finnas kvar när jag väl får pengar, bara för att .. Så är det ju alltid!
Jag lyckas alltid hitta en massa som jag vill ha när jag inte har pengar, vilket i vanliga fall inte händer särskilt ofta. Men nu är jag ju inne i en sån månad som jag sagt tidigare!
Det är därför inte en sak som jag prioriterar i första hand med tanke på hur mycket kläder jag ju faktiskt har. Men det känns ju surt att man aldrig hittar något när man har pengar och hittar alltid någonting när man väl innte har det. Fy, vad jobbig känsla!
Nåjaa, jag köpte då iallafall inte hem något utan vi gick bara runt och kollade lite överallt innan vi tillsist gick tillbaka till lägenheten igen.
Nu har Linda fait hem och jag sitter här framför datorn med kurrande mage.. Vi har inte särskilt mycket mat hemma så jag och Johannes ska springa ner på coop och storhandla nu! Det behövs.
Efter att vi varit på coop och handlat så ska vi laga middag och äta sen blir det en lugn kväll som väntar efter det. IMORGON-FREDAG OCH MIN FÖRSTA DAG PÅ MITT NYA JOBB!!!:)
Det är så spännande så jag sprängs.
Ha det en fortsatt trevlig Torsdag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0