<3 <3

Hej allihopa!
Denna dag har precis som gårdagen varit jätte bra.
Jag steg upp vid 11 och gick direkt upp och borstade tänderna, sminkade mig och fixade håret sen vid halv 1 ungefär så mötte jag upp Matilda och Bella och vi tog en fika på röda lyktan och sen har vi gått runt på stan fram till nu.
Det enda jag faktiskt har köpt idag är en sallad och en present till pappa som fyller år den 6e april mend et känns bra ändå!
Ikväll blir det att bada pool hos Bella igen med tjejerna och imorgon -arbetsintervju!
Kolla föresten vad världens finaste och bästa Bella♥ överaskade mig med idag.
Det är verkligen otroligt hur underbart fina vänner jag har omkring mig. Jag blir rörd bara när jag tänker på de!
Ni är det bästa som finns!♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0