Onsdag

Vaknade till liv vid 11 efter många timmars sömn, men jag kan trots alla dessa timmar inte undgå att känna mig aningen trött.
Jag har inte hunnit ut någonting ännu men det ser ut att vara helt ok väder ändå? Jag ska iallafall snart ställa mig och laga lite mat till mig och Johannes som förövrigt fortfarande ligger och sover! Sömnig liten en dedär.
Igår så var jag iväg och handlade litegrann på coop och fick då äntligen köpa hem mitt gliss hair repair daily oil elixir som jag varit så nyfiken på men inte har kunnat köpa förens nu och jag tror att det faktiskt funkar rätt så bra. Håret blir så jätte mjukt och smidigt av de, precis som de står på den att de ska bli. Sen om de hjälper till att återuppbygga skadat hår de har jag ingen aning om, ännu. Då måste man väl använda det ett tag först!
Mitt hår är ju inte alls skadat egentligen, de är jätte mjukt och allt sådant. Men i förebyggande syfte tänker man ju. :)
Nu börjar jag bli aningen hungrig här så jag ska nog börja med lunchen tror jag bestämt!
Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0