Söndag

Söndag idag då och jag sitter här med en fet godispåse och en cola från godishuset i Öjebyn.
En trisslott har jag också köpt eftersom att det var längesen sist, och eftersom att jag aldrig har tur så känns de som att det borde vara min tur nu.
Gårdagen var förövrigt helt jäkla awesome och jag hade fantastiskt roligt med mina vänner hela kvällen lång.
Först bjöd mamma och pappa upp på grillat här hemma och sen åkte jag in till stan med mormor som släppte av mig hos Patrik och Sandra där vi började festandet.
Idag mår man sisådär kan jag väl säga. Men jag har ändå till min förvåning orkat umgås med Isabell, Andreas och Fredrik ett litet tag idag. Vi har varit hemma hos Bella och även käkat lunch på Arbaillo. Längesen sist!
Idag mår man väl inte som en stjärna direkt. Men de brukar ju gå över efter några godisar, Coca cola och en bra rulle. Så nu vet ni vad jag ska göra resten av denna Söndag.
Puss och hej!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0