Dåligt Sandra, dåligt!

Idag har jag känt mig aningen konstig i kroppen sedan jag vaknade. Har varit illamående och haft ont i magen.
Nu sitter jag iallafall och äter och det går då bra, ingenting har då kommit upp hittills! hähä.
Håller på att fixar i mitt gamla rum i Svensbyn nu, har ju hur mycket grejer som helst och dom får inte plats. Tänk er att det då bara är en tredjedel av alla grejer/kläder jag har.. Längtar tills jag får flytta vidare för här känns det verkligen trångt att bo för även om det är ett stort hus så har jag ju alla mina grejer på mitt gamla rum.
 
Idag har jag verkligen inte gjort nånting. Jag har bara tagit det lugnt och legat kvar i sängen rätt så länge efter att jag vaknat. Jag har även pratat med Matilda i telefon och städat samt gjort iordning mat och sökt efter min försvunna telefonräkning som jag fortfarande inte har hittat. Gaah! Jag blir galen på sånt här! Jag som alltid brukar ha ordning på alla mina räkningar..
Åh. Jag hatar det här!
Nu ska jag söka vidare så jag kan betala dom någon gång, jag ska inte få någon påminnelse och den ska vara betald imorgon. Hoppas på de bästa!
 
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0