:)

Nu har jag kommit hem igen för första gången sedan klockan 2. Känns faktiskt rätt så skönt för under alla dessa timmar så har jag hunnit träna två gånger på sensia och även hunnit jobba i 6 timmar däremellan.
Imorgon vet jag inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska träna eller inte.
Jag börjar nämligen att jobba klockan 12 och vet inte om jag hinner före det och sen vet jag ju faktiskt inte när jag slutar heller.
Det står liksom 21.00 på schemat men de är sällan det brukar stämma men med tanke på att jag ska fara och sova hos mamma och pappa så hade det ju faktiskt varit skönt om de inte blev allt för sent innan jag kommer dit.
Nu är kroppen trött och vill se på film så jag ska kolla litegrann på en och sen sooova!
Godnatt.
Puss
Önskar att det kunde vara lika varmt i Sverige.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0