Filmkväll!

Nu har Isabell precis åkt hem så jag fortsätter väl med att se en ny film då i min ensamhet.
Vi har både sett en skräckfilm och en komedi så det passar ju bra. Då kan man sova inatt när man avslutade med något roligt. Dessutom så såg vid ice age och den kan man ju bara inte göra annat än skratta till.
Jag tror bestämt att jag ska se ännu en komedi nu. Jag behöver skratta känner jag men snart måste jag ju också sova.
Jag har hur som helst bestämt mig för att sova ut så länge jag bara kan imorgon och sen fara med Isabell på gymmet.
Isabell hade med sig jätte goda makarones från Ladureé i Stockholm som vi har mumsat i oss till filmen.
Imorgon ska jag börja om att vara nyttig igen och efter resan till Spanien så blir det nyktert ett tag till för mig. Det är så himla skönt att vara ifrån alkoholen och när man tränar så är det ju ett plus.
Kommer nog bli väldigt svårt att framförallt vara utan coca cola. Jag klarade det ju inte alls särskit länge sist men nu jäklar.
 
Måste ju faktiskt få tillägga att Angelica och Kristoffer nu ÄNTLIGEN har fått sin lilla kille. Jag är så jäkla glad för deras skull så jag håller på att spricka. Så otroligt mysigt och vackert.
Längtar efter att få träffa det lilla underverket men förhoppningsvis orkar dom med främmande snart¨så man får besöka dom. :) Super spännande!
Nu ska jag se film igen.
Ha det fint!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0