Honey, I´m home!

Hejhej!
Inatt kom jag hem igen från varma fina och underbara fuerteventura.
Vi har haft en jätte bra vecka med mykcet god mat, sol, bad, skratt, goda drinkar, promenader, shopping och trevliga människor.
Det är absolut ett ställe som jag skulle kunna åka tillbaka till men då hade jag nog helst åkt när det är iallafall vår eller sommar där, för på kvällarna blev det lite väl kallt för min smak. Äh, man ska ju egentligen inte vara kräsen för det är ju ingen kyla alls motför kylan som vi har här hemma. Om man skulle jämnföra alltså!
Jag frös som ett djur när jag gick ut ur flygplanet iallafall och då var det omkring 17 grader kallt, idag är det väl nånting liknande. Vet faktiskt inte för jag har inte kollat tempen någonting när jag känner att det egentligen kvittar hur kallt det är då jag ändå visste att jag kommer att frysa varesig det är minus 7 eller minus 17.
Jag har också jobbat min första arbetsdag på tre veckor idag. Det var fullsatt i restaurangen och jag har haft väldigt fullt upp tillsammans med min kollega och kompis Linda.
Jag fick dessutom börja dagen med att GÅ dit med dåligt humör och stress eftersom att ingen utav bilarna startade fast dom varit i motorvärmare i över 12 timmar. Åh! Jag blev så jäkla SUR!
Det är ju inte så långt egentligen och de går ju rätt så fort att gå dit. Men när det är kallt och man har brottom, ja. Då är det inte liika roligt längre kan jag tala om för er..
Nu är jag däremot inte sur längre, eller det har ju iofs inte varit på fleeera timmar men ändå.
Jag ska äta lite spaghetti och köttfärssås nu och kolla på svenska reveäran hade jag tänkt!
Imorgon och ändå fram till Fredag så är det jobb som gäller men jag har minsann tänkt klämma in att både träffa familjen, Isabell, Matilda, Diana, Emma och självklart Angelica och hennes fina bäbis.
I helgen kommer ju även Erika och hälsar på mig och henne har jag inte träffat sedan förra sommaren, så med andra ord allt för längesedan sist.
Denna vecka kommer jag att ha fullt upp, men jag gillar det! <3
 
Ha det fint mina vänner!
Jag jobbar på en bildbomb som jag ska slänga in här från utlandsresan. Det kan dock ta ett tag men ni får väl kolla in lite senare om ni vill se, jag börjar mer lite bilder från hotellet!
PUSS
Några bilder i vårat hotellrum, på och utanför vårat hotell. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0