Nyårafton!

Hej på er!:)
Hade en sjuk bra nyårsafton igår och jag är supernöjd. Dock så blev de sent, lite för sent kan jag tycka. Me jag hade så otroligt kul och fick äran att umgås med så otroligt trevligt folk! Verkligen super tack.
Detta år känner jag på mig kommer bli otroligt bra när de började så bra.
Idag känner jag mig dock rätt så trasig men de hör väl kanske till när man häller i sig kanske lite för många öl.
De var värt de!
Nu är Isabell en timme från Piteå. Hon har varit söderut och firat nyår med Peter och jag har saknat henne så hon ska komma hit och ha filmkväll med mig.
Imorgon ska hon dessutom börja trna på samma gym som mig så då ska vi TRÄNA STENHÅRT. Allting blir så mycket roligare med en träningskompis så man kan peppa varandra.
Nu ska jag sätta in min mat i kylen. Johannes for och hämtade från ängeln och jag orkade inte ens hälften. Brukar vara så när man är bakis.
Hoppas alla hade en superbra nyårsafton och gott nytt år på er!
PUSS
En samling bilder från igår.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0