Only know you've been high when you're feeling low only hate the road when you´re missing home.

Igår jobbade jag fram till klockan var 12 och sen klädde jag om till finkläder och gick ut på challenge för att deltaga i firandet av Sandra som fyllt 25. Det var en trevlig kväll som dessvärre slutade lite fel och jag blev både ledsen och arg. Jobbigt, men det är sånt som händer. Speciellt när läget är som de är nu.
Jag och Johannes har flyttat isär och det är ingenting som jag har velat skriva ut, egentligen inte ens nu när de bara var en vecka sedan det hände, det gör rätt så ont att prata om.
Tänker inte gå ut med allt för mycket här, utan det tog bara slut mellan oss helt enkelt efter 2 år och 2 månader tillsammans.
Jag bor hemma hos mina föräldrar just nu fram till att jag hittar något eget som jag förhoppningsvis gör snart.
Denna vecka har som jag nämnt tidigare varit omtummlande, jobbig och hemsk. Många tårar har jag släppt och ilska har jag även släppt ut. Tack och lov inte över någon annan än, utan har mest varit arg för mig själv.
Rätt så vanligt under såna hära omständigheter. Förstår att många av er har mycket frågor och funderingar kring detta. Men jag vill lämna det såhär så får ni tro, tänka eller tycka vad ni själv vill. Tiden läker alla sår.. Tillslut!
 
Idag har jag varit på Ikea och handlat hem tre stora ikeakasor fulla med grejer som är behövliga om man ska bo i lägenhet. Jag hade inte allt för mycket grejer innan Ikea så handlade hem en hel del. Jag blev 3600 kr fattigare men det känns faktiskt bra. Kommer dock få världens tjejigaste lägenhet med blommor och vitt överallt. Men jag gillar det!
Imorgon ska jag fixa håret igen, jag längtar och ser fram emot det och sen ska jag hälsa på fina Angelica. Det ska bli så kul att ÄNTLIGEN få träffa henne och hennes lilla Liam.
Jag har inte varit där ännu som jag skrivit att jag ska göra, men nu så.
Sen blir det köttfärssoppa hos Bella och därefter ingenting speciellt?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0