Skit dag.

Hello!
Igår hade vi möte med jobbet hela dagen lång och blev bjudna på restaurang två gånger under dagen av våra snälla chefer.
Jag personligen tycker det är jobbigt att sitta still och inte röra på sig under en hel dag så jag var lite på dåligt humör. Men trevligt hade vi iallafall!
Idag har jag också varit på dåligt humör. Denna dag har varit riktigt dålig!
För det första så har jag typ varit ute hela dagen lång och strosat omkring överallt så jag har varit strandsatt i stan pga att inte bilen startat!
Jag har iallafall fått träffa Matilda idag och vi satte oss i Gallerian och drack en smoothie eller som för hennes del en juice och snackade om allt mellan himmel och jord.
Vi har inte träffats någonting alls på ungefär en månad nu så vi hade mycket att prata om för speciellt i mitt liv så har de hänt mycket de senaste två veckorna som varit jobbigt och omtummlande.
Jag och Matilda gick hem till henne efter stan och kollade på bilder från deras Thailandresa och drack en kopp kaffe.
Efter ett tag så gick jag vidare till sjukhuset och hälsade på farfar som har dåligt i både lungor och hjärta och har därför blivit inlagd. Det är verkligen hemskt att hälsa på någon som ligger på sjukhus. Älskade farfar, jag hoppas med hela mitt hjärta att du får bli frisk och må bra snart!♥  Jag köpte en liten present till han innan jag gick dit som han blev överlycklig och väldigt tacksam över. För mig är de en självklarhet, men tänk att så lite kan betyda så mycket för andra. Det är ju underbart!
Efter jag hälsat på farfar ett tag och Lars var påväg dit så gick jag tillbaka till Järnspisen och försökte starta bilen på nytt. Men förgäves!
Jag fick därför starthjälp och sen kunde jag äntligen börja köra mot Svensbyn igen efter en natt hos Bella och en jobbig dag.
När jag kom hem så tog jag mig ett bad och nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på film.
Imorgon och på Lördag väntar jobb igen så jävlar i mig om inte bilen startar!
På Måndag åker blondhåré! voivoi. Jag är nervös.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0