Tisdag

Nu har jag kommit hem till mamma och pappa igen, äntligen.
Det blev senare än vi trodde idag, trots att det bara var tre sällskap och mot slutet var det bara jag och Daniel kvar som jobbade.
Jag har jobbat ett 10-timmarspass idag och jag kommer att jobba hela veckan lång fick jag reda på idag eftersom att jag tagit på mig att jobba för Lina på Lördag för två veckor sedan. Det hade jag helt glömt bort!
Nu har jag alltså ingen ledig helg att vänta mig och om man räknar med förra helgen så jobbar jag alltså tre helger i sträck eftersom att jag även jobbar helgen efter denna helg. Okej, det lät lite tjorvigt men jag hoppas ni förstår vad jag menar.
Egentligen så gör det inte mig så mycket eftersom att jag ska försöka satsa på enbart jobb, träning och mig själv denna vecka. Så det blir att ta det lugnt i helgen och träna istället om jag hinner med det!
Jag han ju inte träna idag som ni kanske förstår eftersom att jag inte kom hem förens för en kvart sedan och då var jag hungrig och var tvungen att äta.
Imorgon börjar jag inte jobba förens klockan 4 så ska försöka träna innan dess då och gärna efter jobbet också om jag hinner med det.
Försöker ju iallafall träna 3-5 gånger/vecka men med mitt jobb så är det lätt att det blir för sent för träning så då är det bra om man tar sig iväg innan jobbet ist.
När jag bodde i stan så han jag ju alltid med det men nu när jag åker från Svensbyn jämt så är det lätt att det blir för stressigt.
Nåväl, nu har jag iallafall ätit upp min mat och ska lägga mig och kolla film. Somnade mitt i en igår så ska försöka se klart den idag men ögonlocken är tunga även ikväll!
Natti på er!
Jag och Jennie sommaren 2009 på Lulekalaset. Finns många gamla och roliga bilder på denna dator! haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0