tokigt, tokigt!

 
Haha, vad tusan. Jag har ju typ sovit bort hela jäkla dagen, Jag somnade när det var mörkt och jag vaknar när det är mörkt. Inte ok!
Isabell trodde att jag var död, det trodde nog jag med när jag vaknade för mitt huvud spränger och ja, jag har sovit allt för länge. Det blev nog sent igår men jag är inte sääääker?
Fredags pivos är aldrig bra. Dom gör alltid så att kvällarna blir så himla sena och sen får jag mig en rejäl huvudvärk dagen efter.
Äh, kul hade vi ju iallafall, jag och mina Tjejer! ♥
Nu ska jag iväg och möta upp Bea på sun tan. Jag ska som sagt sola varje dag fram till utlandsresan och nu är de ju bara TVÅ dagar kvar, Fy tusan vad jag ska sola, bada och springa barfota i sanden.
Fast det ska jag iofs ikväll också.. Fast inte springa barfota í nån sand. Någon sol har vi ju inte heller.. Men en pool och en bastu och några pivs. Poolparty med brudarna!
Älskart.
PUSS
Igår.
& Idag har jag one piece mys. Men inte så länge till!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0