Torsdag

Heej!
Steg upp klockan 11 idag då jag vaknade av att mamma ringde.
För er kanske de låter som sent och världens sovmorgon men de är de inte längre om man inte somnar förens 5-halv 6 på morgonen. Kul liv. Naah!
Hur som helst så var jag ju uppe i tid och har satt bilen i motorvärmaren så jag tar mig iväg vid 4 när jag ska jobba.
Dock så ska jag ju träna innan dess också så då åker jag väl iväg vid 2.
Ett foto från gårdagens träning.
Först körde jag med 16.5 graders lutning och 5.1 i hastighet. En promenad i en halv timme i uppförsbacke med andra ord. Sedan lite jogging efter de sen maskinträning då jag var mer än uppvärmd.
Jag har bestämt mig för att köpa ett hopprep också. Grymt bra träning!
 
Nu ska jag då göra iordning något att äta också ska jag svänga förbi coop och köpa frukt som jag kan äta efter träningen.
Imorgon är de Fredag, dvs att en ledig  helg väntar på mig därefter och att Erika kommer på besök. Wooho! :)
 Har funderingar på att sova hos mor och far på Fredag också då dom åker till Playa del ingles på Lördagmorgon. Men vi får la se!
Ha de gött!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0