Tränat!

Nu har jag kommit hem igen efter att ha solat och därefter tränat i en timma. Det är så jäkla skönt!
Jag och Isabell ska både sola och träna nu varje dag fram till att jag åker utomlands. Det är så otroligt roligt att ha en träningskompis, och dessutom en som inte åker iväg och vill träna sådär otroligt tidigt på morgonen som exempelvis min syster oftast gör. Jag tränar hellre på eftermiddagen.
Jag tränade hur som helst rumpa, kondition och ben idag. Imorgon får vi se vad jag väljer att träna men jag brukar hur som helst alltid värma upp på springbandet först. Skitbra sätt att bli varm på och dessutom träning för hela kroppen.
Jag gick ju på stan tidigare idag också med ett enda mål- att köpa underkläder och ingening annat.
Jag kom hem med både hotpants och hipsters i olika färger. Sjukt snygga och dessutom hittade jag 11 stycken!
Jag brukar faktiskt inte hitta så många som jag tycker om och vill ha. Brukar oftast bara bli 3-4 par i vanliga fall men denna gång då jäklar. Dessutom från tre olika butiker också! 
Jag ska ta mig en dusch nu och testa ett par. Men dom kan ju inte vara annat än sköna! 
Efter de så blir det en film i soffan och därefter en tidig kväll. Har verkligen inte sovit många timmar inatt.
Sov gott. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0