Söndag

Hello!
Nu har helgen passerat och en vecka av min semester har gått. Tråkigt att jag inte haft vädret på min sida under hela veckan fram till idag då det såklart ska vara jätte fint väder men jag haft så mycket skallebank efter gårdagen så jag inte orkat vara ute och ta vara på de. Typiskt!
Kvällen igår var i alla fall kanon och jag hade jätte roligt. Det tackar jag alla inblandade för, synd bara att man ska bli så hemskt sjuk och dålig dagen efter. ;)
Jag har i alla fall varit ute och gått 6 km och druckit en massa juice så nu börjar jag må bättre. Hälsat på Angelica har jag också gjort och nu håller jag på att laga ugnsstekt korv och potatis så Fredde har matlåda till imorgon när han ska jobba och jag får i mig något till middag idag.
Ikväll blir det då en lika lugn kväll framför nån bra rulle som i Fredags och försöka somna någorlunda i tid ikväll så jag kan vakna tidigt imorgon då jag ska gå på promenad med Angelica och Liam kring 12 och sen umgås med Johanna efter de.
Imorgon ska jag även baka en amerikansk cheesecake. Det var längesen sist så det ska bli gryymt gott!
Ha en fin Söndag. :)
Gårdagens middag med Bea. Gottigott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0