4/3

Nu är jag hemma hos Isabell och äter en pasta till middag.
Jag har gått på stan en stund tidigare också, men det var så sjukt kallt så jag gick hit efter att ha gått i en halvtimma bara. Jag tänkte ju ändå bara beöka teia och inte så mycket mer än det men nu vet jag också varför inte min spotify fungerar.. Jobbigt! Men snart kommer den att fungera igen måste bara vänta i nån vecka till så att mitt förra premium hinner avslutas på Johannes spotify först. För tydligen har det inte avslutats ännu, fastän vi avlutade det redan i Januari. Väldigt konstigt kan jag tycka, men inte så mycket att göra åt!
Nu ska jag äta upp min pasta, kolla på tunnelbanan och umgås med Isabell så fort hon kommit ut ur duschen!
Ha det gött!
Puss
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0