bloody Sunday

Hello!
Idag är man helt förstörd och har inte gjort annat än legat i soffan och i sängen i Svensbyn.
Har hur som helst haft en mycket bra kväll både i Fredags och igår men idag mår man som man förtjänar. Skit!
Nu får jag då vila upp mig och vara ledig i två dagar iallafall innan det är dax för jobb igen, så det ska bli väldigt skönt faktiskt.
Till veckan så är det lite oklart hur jag jobbar egentligen. Det kan nämligen hända att jag inte behöver jobba på Lördag om Amanda kan hoppa in och jobba för mig då jag ska jobba för henne om två helger. Hade varit skönt att slippa jobba tre helger i rad igen, då det känns som att jag gör det rätt så ofta. Men de funkar ju såklart det med, svårt att planera något bara!
Ikväll ska vi ha personalmiddag hemma hos Cissi och Danne eftersom att Amanda fyller år idag och Isabell igår. Ska bli trevligt!
 
Nu ska jag hoppa i duschen och göra ett starkt försök till att fixa till mig, kan ju bli dagens svåraste uppgift.
Ha det fint!
Hade ju hemskt gärna velat vara lika brun igen!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0