Lördag

Tjabba!
Här ligger jag lite sådär halvslö i Bellas säng och väntar på att hitta orken till att kliva upp.
Jag har dock redan varit uppe flera gånger idag, ja för jag har till och med varit iväg på lägenhetsvisning idag. 
Denna var också sjukt fin och den kommer jag minsann också att tacka ja till.
Det avr i stort sett en helt nyrenoverad tvåa på 67 kvadrat. Tyckte väldigt mycket om den men är femte på kö så risken är ju liten att man får den. Tyvärr! 
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Planerna är lite oklara än så länge faktiskt, men det blir iallafall att äta middag på Järnspisen klockan 5 sen får vi väl ta resten av kvällen som den kommer. Brukar ofta bli bra ändå!
Nu ska jag dock hoppa i duschen och börja göra mig iordning. Ser mera ut om ett troll i håret nu så de behöver minsann tvättas, kammas och därefter torkas och de tar ju såklart ett liv vet ni.
Ha en fin Lördag iallafall!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0