Men åh.

Det går nog inte att beskriva hur less jag är, eller jag kan åtminstone inte göra det..
Har haft feber som gått upp och ner sedan i Onsdags och en förkylning som bara blir värre och värre. Jag får iprencip snyta mig tre gånger i minuten och idag vaknade jag upp utan röst och med feber IGEN.
Inatt har jag dessutom sovit hela 13 timmar då jag somnade 21 igår och vaknade klockan 11 idag. Fortfarande trött och utslagen.
Jag sov dessutom flera timmar under dagen igår men förkylning gör en verkligen trött!
Sedan säger folk att det är skönt att nysa? Nej fyfan. Det är ju det jobbigaste som finns och nu gör det dessutom ont varje gång jag nyser.
 
Ett lite gnälligt inlägg det här, men man blir trött av att inte göra något också blir man rastlös och på dåligt humör då ingenting går åt rätt håll.
Jag vill vara frisk och kunna jobba och träna igen!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0