Onsdag

Känner att det verkligen är påväg åt rätt håll nu. Har varit sjuk och haft en förkylning från helvetet i en vecka nu och jag känner mig så heeeemskt less på att inte kunna göra vad jag vill och att alltid vara trött och att antingen sova 13 timmar på en natt och ändå vara trött dagen efter eller så raka motsatsen att inte kunna sova något alls på en natt och bara må dåligt.
NU börjar det hur som helst ÄNTLIGEN att vända och jag börjar känna mig liite mindre förkyld, bara sådär från en natt till nästa dag. Känns så sjukt skönt!
Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen och sen ska jag fara och träna om några dagar. Har saknat det så sjukt!
Man blir verkligen rastlös av att vara sjuk. Haha.
Funderade på att gå ut på en promenad i det fina vädret idag men mamma avrådde mig från de och sa att det inte är så smart. Häpp, får väl stanna inne en dag till då. Fyfan!
Jag och pappa ska iallafall fara och hämta en supersnygg svart 5-sits divansoffa idag som jag ska köpa och ha i min lägenhet. Supernöjd med den och det kommer bli så OTROLIGT snyggt!!
Efter löning ska jag åka på ikea igen och inhandla iallafall en tredjedel av allt som jag ska köpa så inte allt måste inhandlas på en och samma lön, blir lite väl dyrt då!;) Sen är jag på span efter en ny bil också.. Är det någon som har något förslag?
Funderar litegrann på en bensindriven audi, men vilken har jag inte så stor aning om..
Kanske en a4?;) hähä
 
 


Kommentarer
Anonym

Den dan du har råd me en 08+ audi..mohahah

Svar: Hörrdu!;) Nu ska vi inte vara sån!
SandraCarolinee

2013-03-20 @ 15:29:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0