Sensia

Nu har jag kommit hem till Svensbyn igen efter att ha varit i stan sedan klockan 4.
Det känns faktiskt skönt för jag känner mig lagomt mör efter ett hårt och skönt pass på sensia.
Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag byta sängkläder i min säng och försöka städa lite smått i garderoberna för när som helst kanske jag flyttar vidare igen.
Känner för att börja packa redan nu i förväg, men det kan jag ju inte göra så jag städar till och fixar istället.
Jag hade tänkt gå ut på en promenad nu direkt jag kom hem men det slutade jag ut. Har blivit förkyld nu igen och nyser stup i kvarten också kliar det i min hals och i mina ögon hela tiden. Fattar inte varför jag är förkyld så ofta nu, jag som aldrig var varken förkyld eller sjuk förut. Immunförsvaret borde väl ändå bli liiite bättre när man blir äldre.
Hänger med en massa barn dagarna i ända gör jag ju inte heller. Konstigt det där!
Nej, en dusch och sen vänta in träningsvärken och fixa här hemma!
Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0