Söndag

Hemma igen och har precis tagit mig en dusch.
Idag har jag kollat på en till lägenhet på klubbgärdet som faktiskt var fin och fräsch. Jag måste prioritera litegrann nu dock. Men förhoppningsvis går det att tacka ja till alla och sen bara välja.
Jag börjar bara bli mer och mer stressad på att flytta och allt som händer runt omkring nu. Det känns som att det är så grymt mycket att tänka på nu.
Jag hade då en bra kväll både igår och i Fredags så det är jag nöjd över iallafall.
Jag och Cissi åt gomiddag på Järnspisen igår och sen for jag till Emma och därefter till Dennis och Linda på fest innan vi gick ut på challenge.
Verkar dock som att många var lite för fulla igår och hade minnesluckor under kvällen. Det hade då varken jag eller Bella och vi hade svinkul.
Nu jobbar jag ju heeela den här kommande veckan. Förutom Imorgon och på Söndag då vi ju alltid är lediga.
Det blir trevligt känner jag!
Imorgon ska jag ringa pitebo och hsb, sen hålla tummarna åter igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0