Tisdag

Sitter här i köket och äter nudlar med smak av kyckling och dricker ett glas juice till lunch innan jag ska dra mig vidare på jobb mellan 14-22.
Ute är det fint väder, så det hade ju faktiskt inte suttit fel med en långpromenad nu men jag packar träningsväskan och besöker sensia efter jobbet istället och sen ska jag övernatta i stan.
Min hals är ännu värre idag så jag ska nog ta det lite lugnt på gymmet iallafall för egentligen ska man ju inte träna när man är förkyld överhuvudataget. Jag brukar inte vara så bra på att hålla det dock!
Igår så somnade jag tidigare än i förrgår iallafall.. Just före tre kände jag att ögonlocken blev tunga så jag stängde igen datorn och blundade.
Tror jag somnade ganska direkt faktiskt, också fick jag ju sova i en renbäddad säng dessutom så jag sov som en kung!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0