Tisdag

Kommit hem för ett tag sedan igen och har därefter ätit några mackor och en loka till middag eftersom att jag inte han äta något efter jobbet.
Jag jobbade mellan 14-22.30 idag och for därefter direkt och tränade i 1.5 timmar. Det var så sjukt skönt!
Idag tränade jag kondition, bröst, biceps och avslutningsvis mage och jag är faktiskt nöjd över mitt pass! Kommer säkert ha träningsvärk imorgon. Men som jag säger till Isabell, det är nog den enda värken som jag faktiskt är glad att jag ibland har. Rätt så skönt också ändå, då man känner att träningen gett något!
Nu ska jag bara ligga här i sängen och kolla film tills jag somnar, vilket kanske inte är så konstigt då klockan börjar närma sig halv 2.
Imorgon är jag som sagt ledig så då får vi se vad jag hittar på. Är ledig på Lördag också,  precis som jag trodde så då blir det att hitta på något skojj med Emma, hennes kille och några till. Det ser jag faktiskt fram emot.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0