Måndag

Har haft en sån otroligt bra helg, så det nästintill är obeskrivligt.
I Fredags så  gick jag på stan under dagen och fyndade en massa snygga kläder som fick följa med mig hem. Jag hhittade till och med två stycken tunikor till mamma som jag inte kunde låta bli att köpa.
Klockan 6 blev vi bjudna på middag hos Jennie och Erik på stugan tillsammans med alla syskon, respektive och föräldrar.
Efter maten så lekte vi lekar och hade olika tävlingar och sen tog vi en paus och åt efterrätt och drack kaffe innan vi fortsätte leka ännu mera. 
Tål att nämnas att jag, Fredde och Viola vann alla tävlingar också!;) Viktig detalj.
Jennie och Erik hade ordnat med alla dessa lekar och tävlingar och även fixat en skattjakt till barnen. Mycket bra intiativ som uppskattades av oss alla!:)
När klockan närmade sig 22 så for vi hem till mamma och pappa och grillade korv och satt ute framför elden. Vi spenderade sedan natten dära och åkte hem vid 12 dagen efter.
I Lördags så For jag, Amanda, Sara, Jenny och Bea för att kolla på Elins bröllop i Öjebykyrka. Riktigt vackert var det!:)
Efter bröllopet så for vi och åt på pentryt och sen hem till Bea och åt efterrätt, drack drinkar och festade hela kvällen lång.
Det blev ingen utgång för mig och Bea, vi nöjde oss med kvällen där krig 12, då vi båda var trötta och inte orkade gå ut tillsammans med dom andra. Men det var skönt dagen efter kan jag säga. 
Igår hade jag och Fredde en lugn dag/kväll hemma och idag har jag inte heller gjort särskilt mycket, men då har vädret inte varit särskilt roligt så man har ju ite direkt velat vara ute heller. 
Fredde ska jobba natt inatt så då bir jag och Abbott ensamna igen. Han har lagt sig för att vila nu ett tag innan han ska fara iväg till boden så han orkar. Han har ju även jobbat dag idag så förstår att han är trött!
En vecka är nu kvar av min semester, den ska jag ta vara på precis lika mycket som de andra tre jag redan har haft. Denna semester har verkligen varit kanon! ♥
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0