Semester-Söndag! :>

Nu har jag haft semester i en vecka och under den här veckan som varit så har jag inte gjort något speciellt egentligen. Det vanliga som att umgås med pojkvän, vänner och familj och bara stressat ner efter sommarens jobb.
Åkte dock på magkatarr nu såhär lägligt in i den första semester veckan så nu äter jag medicin för det.
Har inte börjat bli det minsta bättre än, men då har jag ju bara ätit medicin i tre dagar och ska äta den i två veckor, men hoppas det går över snart så man kan fortsätta att njuta av semestern ordentligt.
I Fredags så somnade jag och Fredde väldigt tidigt båda två, vi låg klubbade i sängen redan från klockan 18 och innan klockan passerat 21.30 så sov vi båda två.
Jag hade oturen att vakna där vid 12 och hade svårt för att somna om efter de så låg vaken fram tills klockan var halv 3 ungefär innan jag somnade om igen men Fredde sov sådär 14 timmar den natten och vaknade upp vid halv 12 dagen efter.
När klockan närmade sig 14.30 så åkte vi sen till Svensbyn och därefter vidare på Alicias namngivelse i Lillpite.
Där blev vi bjuden på god mat och dryck, trevligt sällskap och mycket prat, skratt och bebismys.
Senare under kvällen så for vi vidare till Sofia och Andreas och sen gick vi ner till Södra och satt i en båt tillsammans med en massa trevligt folk.
Idag så har vi minsann inte gjort mycket alls. 
Jag har gått ut på några promenader med Abbott, men förutom det så har vi bara varit hemma men då har jag hunnit städa, diska och lite annat behövligt också så de är som de flesta andra Söndagar egentligen!
Nu ligger Abbott och sover, Fredde spelar NHL och jag fördriver tiden samtidigt som jag väntar på att en film ska laddas hem. 
I veckan ska det tydligen för de mesta vara fint väder har jag hört så då blir det förhoppningsvis mycke häng på havsbadet, sol och bad!
Fortsatt trevlig sommar på er. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0