Måndag

Hello!
Vi somnade inte allt för sent igår så både jag och Fredde steg upp halv 7 imorse sen for han på jobbet och jag började tvätta klockan 7.
Så nu har jag alltså tvättat fram tills klockan 10, varit ut på två långa promenader med hunden, dammtorkat, städat och diskat.
Nu sitter jag och äter köttsoppa till lunch och om ett tag så ska jag åka förbi stan på lite måsten, även köpa ett nytt halsband till Abbott- eftersom att han har växt ut de och numera bara har en sele som han kan ha. 
Sen ska jag fara och träna samt sola så man får lite färg på blekskinnet.
Jag har dessutom tagit kort på våran soffa och har tänkt sälja iväg den och köpa en ljusare liknande då jag tycker att de skulle passa mycket bättre hemma hos oss eftersom att det mesta vi har går i ljusgrått, vitt och silver.
Har redan hittat en soffa som är i samma färg som våran schaslong så det skulle vara grymt snyggt om man fick in den hit och iväg med den andra då ungefär i samma veva.
Några bilder från förra veckan. :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0