Onsdag

 
Vaknade av solen för en timme sedan, men eftersom att jag jobbade fram till 23.45 igår och inte somnade förens vid 3 så är jag rätt så trött ändå, tur det är soligt iallafall så man blir glad när man vaknar.
Abbott iprencip vägrar att vakna vid den här tiden så han ligger på sin filt nedanför mina fötter och sover.
Det känns ändå okej när vi har varit ute och gått ett tag och det faktiskt är väldans kallt ute fastän solen skiner så han började frysa innan vi kommit oss in igen.
Idag hade jag tänkt gå på stan en sväng, förbi banken, träna, sola och säkert något mer.
När Fredde kommer hem från jobbet så ska vi och äta, kolla på en ny soffa därefter och sen ska vi fara till Böle och Gratta Sebbe!
 
Today´s pix!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0