Patrik 1.5

just nu sitter jag hos anton och väntar på att filmen ska bli klar. Vi ska se patrik 1.5 har hört att det ska vara en bra film så får väl hoppas på det :) idag har jag hunnit köra med stefan på körskolan. Det gick klockrent både enligt han & mig så jag lyckades få godkänt på ännu en grej, fick prakering mm. Det känns verkligen väldigt roligt att veta att det inte är särskilt länge kvar innan jag har lilla uppkörningen nu. Den ska förhoppningsvis göras i mitten-slutet av mars, Fyfan vilken frihet:)
imorrn (tisdag) är det en lång dag för mig. jag slutar inte förens 4 så Nånting säger mig att jag kommer att vara väldigt sliten efter en hel dag full av lektioner och sen lunch.
Anton är just nu i köket och gör lite oboy till mig, kände mig väldigt sugen så han var söt nog och erbjöd sig att göra det till mig. Mumms:)
nu är filmen klar så jag ska sätta mig och se den så fort anton är tillbaka med min oboy.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0