Blond och smart.

Dagen idag har absolut inte varit händelserik, pratat i telefon, pratat i telefon och pratat i telefon.
men vet ni vad? Jag har faktiskt varit så pass duktig idag så jag har städat mitt rum, städat i köket, satt på en tvättmaskin och sedan hängt upp den, sattit på en diskmaskin och skalat en potatis.
Nu har jag ätit och ska snart dammsuga mitt rum och sedan fortsätta med det jag påbörjade igår, pluggandet i histora.
Imorgon ska jag äntligen tillbaka till skolan, jag och bea ska låna varsin bok som har med Svenska- 1800 talets litteratur att göra och sedan gå på alla lektioner som jag inte varit på, på ett bra tag känns det som.
Allting kommer ju ordna sig, är ju trots allt ett tag kvar i trean att visa vad jag går för, ger inte upp allt för lätt bara för att lärarna tror att jag är trög och inte kan nånting. Det kan jag, för jag är allt utom trög ;)
Nu ska jag vara så pass duktig så jag ska plugga och imorn ska jag göra det ... provet och visa att jag faktiskt kan vara duktig ibland också .
ha det bra allihopa!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0