Jag har världens bästa pojkvän!

Just nu sitter jag i datasalen med Linda på skolan.
Väntar på att Johanna ska ringa sedan ska vi gå in till stan och jag ska lägga av världens, enligt mig finaste jacka sedan ska jag ringa och väcka Ante hade jag tänkt, eller snarare försöka väcka han, han är nog omöjlig att väcka när han sovit hela dagen. Den här gången så antar jag att det är rätt så omöjligt eftersom han höll mig vaken till
halv 4 imorse, hämskt.
Som ni förstår så var jag en levande zombie när klockan ringde halv 7 men trots det så orkade jag gå upp, äta frukost och åka iväg med bussen.
Igår for jag och Ante iväg tillsamans med hans pappa och hans mosters man på hockey och såg Lule- linköping i coop arena och självklart så avr det utan tvekan världens bästa lule som tog hem segern med hela 3-0.
Alltid ska ni göra mig lika stolt, älskar det!
Jag skrev i mitt förra inlägg att jag inte visste om Ante skulle stanna hos mig hela veckan, så blir det iallafall och det var det absolut bästa som kunde hända, nu är hela min vecka räddad, tack sweetie!
Har ingen som helst aning om vad som händer mer i veckan förutom att jag ska vara med Ante & se Andra Avenyn som kommer ut ikväll
Hoppsan, den andra zombien har precis vaknat till liv, han skickade precis ett sms och skrev att det var tomt utan mig. jag förstår dig gubben, i really do! vi ses om några timmar :)
nu måste jag springa Johanna ringde och sa att hon avr hätr på 10 minuter.
Ha det bra allihopa!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0