Som jag hade dig förut

Hej allihopa!
Nu har jag anlänt till skolan idag efter två timmar på stan.
Jag har köpt en kortare stav till tungan eftersom att den andra staven var på tok för lång när svullnaden gick ner så nu har jag bytt till en stav som är 12 mm istället.
Jimmy är just nu på stan och fixar alkohol medans jag sitter i skolan. Har inte haft någon lektion idag men det visste inte jag så jag for hit iallafall, duktig som jag är och ska nu försöka få bort lite mer arbeten innan jag tar min korta lov.
Imorgon ska jag jobba och ikväll blir det nog en lugn kväll för min del, kanske pluggar så jag kan göra prov på måndag istället för idag när ingen av mina lärare var här som jag skulle göra provet hos.
Jag ska iallafall vara med Jimmy tror jag och vi ska dessutom planera in vad vi ska hitta på imorgon och på Lördag kväll. Så vi får se vad som händer och ni får gärna höra av er om ni kommer på något roligt.
Återkommer senare!
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0