Anlänt!

hej allihopa!
Nu kan jag allt säga er att vi har kommit på något impulsivt, Jag och Jimmy.
Jobbade igår fram till att klockan var två och då var Jimmy hemma i Svensbyn och satt framför datorn. Sen ringde han till mig och talade om att han hittat en gratisresa till Sthlm och han var väldigt sugen på att åka men frågade mig vad jag kände över det hela. Vi funderade inte länge utan jag packade ihop alla mina saker och sedan bar det av. Vi hämtade en bil i Skellefte och nu efter nästan 8 timmars bilresa, nästan helt utan sömn så har vi anlänt på Stockholm arlanda.

Vi har boende några kilometer från Södermalm och därför kommer vi spendera den mesta tiden där. Idag blir det nog troligtvis en sväng på Systemet och sedan ska vi bara sitta och ta det lugnt med varsin öl på någon park i närheten. Är sedan hemma antingen imorgon eller på Söndag!
Gud vad jag känner på mig att detta kommer bli minnesvärt.
Ha det bra allihopa!
PUSS




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0