Äntligen?

Hej allihopa!
Jag uppdaterade ingenting igår, jag vet! Men det har varit mycket nu, mycke jobb, långa och trötta dagar och dessutom har jag inte alls mått så bra. Personligen..
Iallafall så sitter jag i Svensbyn nu, pappa ska tanka min bil så jag och Jimmy är här för att klippa gräset också har vi följt med mamma och pappa och ätit på Pit-stop i Öjebyn. Så sjukt god pizza jag åt alltså. Och det roliga är ju att jag inte ens tycker om pizza..
Nååja, kvällen ser iallafall låvande ut. Det är fortfarande okej väder och jag har kort dag imorgon, slutar kl 2 så med det menas att jag hinner hitta på mycke kul efter jag slutat.
Jag har fixat bilder på mitt hår och en massa fler bilder också dessutom så nu hade jag tänkt att ni skulle få se hur det ser ut sen ska jag gå ut och klippa gräset och spendera natten i Hortlax som vanligt!









Håret är blondt, kort i page och slingit- coolt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0